Візитна картка



АНКЕТНІ ДАНІ
вчительки математики Білянської ЗОШ І – ІІІ ст..

 1.
Прізвище, ім’я та по батькові
Якимчук Алла Анатоліївна

2.
Дата  і місце народження
24.02.1974 р., Донецька область, Калінінський район, м. Горлівка
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
24110, Вінницька область, Чернівецький район,
с. Біляни, вул.. Шевченка,77, 0974082287

4.
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації)
АА 750453, виданий Чернівецьким РВУМВС України у Вінницькій області, 23 квітня 1998 року, Вінницька область, Чернівецький район, с. Біляни,
вул.. Шевченка,77
5.
Ідентифікаційний код
2708304248

6.
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2001 рік, спеціальність «математика»
7.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Білянська ЗОШ І – ІІІ ст., Вінницька область, Чернівецький район, с. Біляни, вул.. Котовського, 2, 38-2-40, bilyanu.svit@meta.ua
8.
Стаж роботи:    загальний,
22

9.
у тому числі педагогічний:
22

10.
Кваліфікаційна категорія
Вища

11.
Звання
--

12.
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження)
1. Почесна грамота Чернівецької державної адміністрації  та Чернівецької районної ради (2008 р.); 2. Почесна грамота відділу освіти Чернівецької державної адміністрації (2012 р., 2013 р., 2014 р.)
13.
Класи, в яких викладаєте
7,10

14.
Педагогічне кредо
Якщо хочеш навчити когось, ніколи не припиняй вчитись сама
15.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Технології педагогічної підтримки, інтерактивні технології, тренінги, проектні технології, методи проблемного навчання, технологія розвитку критичного мислення, технології колективно-групового навчання, технології кооперативного навчання, технологія опрацювання дискусійних питань.
16.
Власний особистісний і педагогічний портрет:
  Професія вчителя – одна з найбільш творчих і складних, яка поєднує науку, техніку, музику, мистецтво Вона споріднена з працею письменника, режисера, постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
   Вчитель – це особистість, який пов´язує покоління і є носієм досвіду.
   І я маю честь носити це високе звання «Педагог».
   Особисті якості, якими я володію, це доброзичливість, наполегливість, терпіння, оптимізм.  Відомо, що для учнів особисті якості вчителя більш важливі, ніж професійні. Тобто, якщо вчителя високо оцінили як особистість, вони будуть любити і його предмет, тому я намагаюсь підтримувати дружні відносини з учнями, тепле людське  толерантне спілкування.  Я вважаю, що вчитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового,  для цього, в своїй діяльності часто використовую сучасні технології,  адже,  демонструючи таким чином кращі зразки та тисячолітні надбання людства, ти  говориш з учнем «однією мовою». Так під час проведення різних уроків та позакласних заходів намагаюсь створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися, вільно обговорюють проблеми, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителі джерело знань та досвіду. Намагаюсь розвивати у школярів математичну мову, логічне  мислення, творчу уяву. Забезпечую усвідомлення школярами своєї приналежності до української нації, свого призначення як людини і громадянина України. Велику увагу приділяю  вихованню інтересу до результатів своєї праці, охайності при виконанні завдань, самостійності, точності, почуттю взаємодопомоги,  взаємовиручки та даю можливість учням самостійно робити висновки, порівняння, аналіз, висловлювати свою думку при цьому, поважаючи  право учня на власну точку зору. В ході навчального процесу я стараюсь не лише передати учням знання, але й навчити здобувати їх, навчити їх вчитися, самостійно аналізувати й оцінювати окремі факти, працювати з підручниками, користуватися дидактичними матеріалами, математичними приладами, створювати презентаціями, займатися пошуково – дослідницькою діяльністю та при цьому, не забуваючи, розв’язувати математичні вправи і задачі різних типів та рівнів складності.
    Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалювати свій фаховий та методичний рівень, з огляду на це, беру активну участь у навчально методичній роботі школи та району, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.
   Вимога сьогодення - використання сучасних технологій. У своїй роботі використовую різні технології,  але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять і виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроку і позакласного заходу.
   Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися  - це єдиний можливий шлях сучасного педагога.  
Завдяки постійному пошуку, творчості, самовдосконаленню я виробила свій неповторний почерк у роботі,  для мене «…нема щасливішої  долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ – на краплю світ людніє».

Тема досвіду:
«Позакласна робота з математики як один із засобів формування компетентності учнів»
Суть  досвіду. «Позакласна робота з математики як один із засобів формування компетентності учнів» побудований на застосуванні різних форм, методів, прийомів педагогічної діяльності, які сприяють розвитку пізнавальних процесів учнів. Особливу увагу мною приділяється складанню та розгадуванню дітьми кросвордів, головоломок, ребусів, цікавих задач, випуску математичних газет, оформленню куточків тощо. Я використовую інноваційні технології, що активізують діяльність учнів та формують різні види компетенцій, як на уроках так і поза ними, підвищують ефективність, рівень успішності та інтерес до предмету. Актуальним в моїй педагогічній діяльності є використання комп’ютерних технологій, зокрема, електронних посібників, міні-проектів, презентацій. Використання на уроках та заняттях гуртка певної системи ігор, конкурсних програм, аукціонів, змагань, вікторин, цікавих фактів як про математику так і про її геніїв,  дає можливість ускладнювати матеріал, збільшувати об’єм вивченого, порівняно зі змістом підручника. При цьому досягаю глибоких обґрунтованих знань учнів. Підготовка до кожного заняття гуртка, уроку чи виховного заходу починається з постановки  цілей: навчити розв’язувати задачі різних типів складності, розвивати вміння вести бесіду, здійснювати дослідницькопошукову діяльність; формувати вміння висловлювати свої думки; збагатити словниковий запас учнів математичними термінами; вчити працювати з додатковою літературою, в тому числі Інтернет - ресурсами; розвивати кмітливість, слухову і зорову пам'ять, творчу уяву; виховувати доброзичливість, толерантність, вміння доводити почату справу до завершення. Час і суспільство змушує мене, як вчителя, постійно змінювати методи та прийоми навчання.

   Кінцевий результат роботи учня є показником правильної діяльності вчителя. Тому я прагну створити оптимальні умови для того, щоб мої вихованці не тільки досягали гарних результатів з математики, а й любили цей предмет.

Немає коментарів:

Дописати коментар